WIADOMOŚCI

HRT nie chce odpowiadać na słowa krytyki
HRT nie chce odpowiadać na słowa krytyki
Słowa Berniego Ecclestone'a dotyczące pozbycia się „kalekich” nowych zespołów, które przynoszą wstyd Formule 1, doczekały się odpowiedzi ze strony najpoważniejszego ich adresata, czyli zespołu Hispania Racing Team.
baner_rbr_v3.jpg
Alba Saiz, rzecznik prasowy HRT, w odpowiedzi na słowa 80-letniego Brytyjczyka stwierdził , że zespół woli „pracować, niż odpowiadać na wszystkie wypowiedzi”.

„Nie mamy nic do dodania” - mówił Saiz dla hiszpańskiej agencji EFE. „Pracujemy i już myślimy o przyszłym roku o czym świadczy dwuletnie porozumienie zawarte z Williamsem. W przeciągu kilku najbliższych tygodni wydamy kolejne oświadczenia”.

Jednym z nich może być potwierdzenie porozumienia z Toyotą, zgodnie z którym zespół nabyłby „ekspertów, wyposażenie i zaplecze” zlokalizowanego w Kolonii zespołu w celu stworzenia bolidu opartego o konstrukcję TF110. Według innych źródeł, takie porozumienie jest jednak jedynie tworem bujnej wyobraźni jej autorów.

Większe szanse na potwierdzenie zdaje się mieć informacja o kontrakcie Pedro de la Rosy, który już miesiąc temu zapewniał o kontakcie z właścicielem ekipy – Jose Ramonem Carabante. Według hiszpańskiego El Confidencial, były kierowca zespołu Petera Saubera po opuszczeniu ekipy z Hinwil może liczyć na większe niż wcześniej wsparcie sponsorów, co czyni z 39-latka najlepszą opcję dla borykającego się z problemami finansowymi HRT.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

14 KOMENTARZY
avatar
atomic

03.11.2010 14:24

0

i dobrze, nie karmić ........


avatar
cyk

03.11.2010 14:38

0

Tylko taka jest prawda że HRT przynosi wstyd całej F1. Do Lotusa czy Virgin zastrzeżen mieć nie można jak na ich pierwszy sezon jednak gdy porównuje jeszcze tu HRT płakać mi się chce


avatar
Ataru

03.11.2010 15:17

0

2. cyk, ale popatrz logicznie, po co oni maja wkladac pieniadze w cos, co bedzie do wyrzucenia. Przejada ten sezon, a wszystkie mozliwe dostapne srodki (ktorych wcale tak niewiele to nie ma, bo Carabante do ubogich to nie nalezy z pewnoscia ;-) ) wpakuje w przyszly sezon, gdy naprawde dogadaja sie z Toyota. Jesli beda miec nie tylko ich bolid, ale i ich zaplecze - na pewno maja duzo wieksze szanse niz Virgin, czy "Lotus", bo nie wiadomo jak toto sie bedzie w przyszlosci nazywac, na walke ze starymi zespolami. Poczekajmy wiec z wyrokami.


avatar
konradosf1

03.11.2010 15:27

0

dajmy szanse HRT. Mimo że faktycznie jest to zespół tragedia może czegoś śie nauczyli w tym sezonie. Zobaczymy co z tego wyjdzie


avatar
pjc

03.11.2010 15:39

0

Widzicie do czego prowadzi sklejanie zespołu w pośpiechu i w dodatku bez testów. Ważne,że obecnie coś robią w kierunku ustabilizowania swojej sytuacji. Moim zdaniem jakby nic nie robili to już byłoby po nich. Moim zdaniem Virgin jest za nimi jeżeli chodzi o przygotowania do następnego sezonu.


avatar
mariusz199734

03.11.2010 16:01

0

De la Rosa w HRT?! Jeszcze tam brakuje Alonso i będzie Hiszpański team ^^


avatar
pjc

03.11.2010 16:09

0

@mariusz199734 to by się porobiło:) Jeszcze jakby Alonso przeszedł po zdobyciu mistrzostwa to jeździliby z nr 1 i 2 ! :) Ech, mało realny scenariusz.


avatar
łejn

03.11.2010 16:59

0

Dla mnie to śmiechu warte, że mają JEDEN pakiet aero na wszystkie tory. Takie zespoły raczej nie powinny jeździć w F1. Zobaczymy jak będą się rozwijać w następnym sezonie. Jak będzie tak samo, lub bardzo podobnie, to powinni sobie dać spokój. Takie moje zdanie. Jeśli rzeczywiście wyjdzie im z Toyotą, może być ciekawie.


avatar
michal669

03.11.2010 17:06

0

@up O nie, na szybkie tory mają inny pakiet, a na wolniejsze też inny =] Co nie zmienia faktu, że coś tu jest nie tak.


avatar
BLOO

03.11.2010 18:11

0

po co maja ładowac miliony w tak nierozwojową konstrukcję . Poważnie myślą o nastepnym sezonie i staraja się gromadzić środki miedzy innymi sprzedając miejsca w ich bolidzie temu kto da więcej . W przyszłym roku skleca jakiś możliwy bolid, zatrudnia De La Rosę i jakiegoś innego przeciętniaka i nie powinno być już wstydu . Organizacja w zespole nei wydaje się być jakaś mega kiepska. Jak to mawiają "z gówna bata nie ukręcisz" i panowie z HRT chyba o tym wiedzą


avatar
masabitumiczna

03.11.2010 21:04

0

bardzo dobrze, że nie rozwijali tej konstrukcji, do której chyba nawet nie mieli danych technicznych... byłoby to wyrzucanie pieniędzy w błoto, swoją drogą Branson powinien dofinansować swój zespół bo jego idea prowadzenia zespołu F1 za 30-40 mln euro kompletnie się nie sprawdza


avatar
roko

04.11.2010 08:22

0

@11 masabitumiczna - Ale dlaczegp Branson miałby więcej kasy dokładać?. Wedle Mnie to jedyny gość w F1 który sie autentycznie bawi tym cyrkiem. To przecież jeden z największych celebrytów na świecie i9 to znanym już od ćwierć wieku. W ub. roku dokładał kasę do zespołu Brawna ale do CUDZEGO zespołu !!! zapewne mniejsze pieniądze ale zawsze. Spodobało Mu się a że jest dobrym biznesmenem i wie jak urabiać Kogo trzeba (Berniego) tak więc i znalazł się w F1. teraz już nie jest celebrytą a członkiem "tego gangu" :)). Ja o Bransonie powiedziałbym tak, że to nowy człowiek w F1 ale w starym dobrym stylu.


avatar
atomic

04.11.2010 09:05

0

12@dokładnie tak jak napisałeś .


avatar
adamusb

04.11.2010 09:29

0

hmmm, w klasyfikacji konstruktorów HRT jest oczko wyżej niż Virgin :D Niestety nie zmienia to faktu, że chyba są jednak słabsi od Virgin i mają mniejsze możliwości finansowe


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu